Reklamace a vratky zboží

REKLAMACE A VRATKY ZBOŽÍ

Vrácení zboží:
Kupující má ze zákona právo na vrácení zboží během 14 dní od převzetí zboží. Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Zboží musí být v originálním balení a v takovém stavu, aby bylo schopno dalšího prodeje. Pokud si nejste jistí, zda můžete zboží vrátit, kontaktujte nás a my Vám poradíme. Po obdržení a zkontrolování stavu zboží vyplatíme částku, kterou jste zaplatili, na Váš bankovní účet, případně ji můžete použít jako kredit na další nákup - záleží na domluvě.


Postup při vrácení zboží:
1. Kontaktujte nás na info@hempa.cz
2. Zašlete zboží na adresu:
Belegere s.r.o.
Vlkova 366/21
130 00 Praha 3



V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!


Reklamace:
Na většinu našeho zboží se vztahuje 24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme do 30 dnů.

Postup při reklamaci:
1. Kontaktujte nás na info@hempa.cz nebo
2. Zašlete zboží na adresu:
Belegere s.r.o.
Vlkova 366/21
130 00, Praha 3


Vždy na zásilku uvést tel číslo: 


Poškození zásilky při dopravě: 
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@hempa.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží.